среда, 5. август 2015.

-Tag-30 pitanja koja niko ne postavlja! + Obaveštenje

Heeej my dear pip's.Ja upravo jedem napolitanke dok pišem ovaj post i baš uživam!Njam,Njam.Hahah.
Prvo moram da vam kažem jednu bitnu stvar pre nego što počnem sa pravom temom ovog posta.
Naime meni je u ponedeljak bila polu-godišnjica otkako blogujem (šest meseci).
Ja sam u ponedeljak potpuno zaboravila na polu-godišnjicu i tek sam se juče setila.Kako sam ja zaboravna:'(.U petak ću da izbacim specijalan post u vezi polugodišnjice,neću da vam otkrijem koji post,ali se nadam da će vam se svideti.


-Kako vreme brzo prolazi,kao da sam juče otvorila blog.Meseci blogovanja,postovi,vaši divni komentari i za divno čudo nijedan hejt me svakim danom sve više obraduju.Samo sam malo tužna što za sve ovo vreme imam približno 6,000 pregleda.To je verovatno zato što ne promovišem svoj blog dovoljno (nemam profil bloga na facebook-u,twitter-u,instagramu itd...)Takođe nemam ni saradnju sa online prodavnicama.Baš sam tužna u vezi toga i počinjem da mislim da nisam baš dobra blogerka,čak sam razmišljala da zatvorim blog,ali i ovo mi je zasada dovoljno,biću presrećna ako dostignem 10,000 pregleda.Ali ću samo da napomenem da sam sa svakim lepim komentarom veoma srećna.
Nastaviću i dalje da pišem i možda vas uskoro iznenadim sa giwavey-om ili kako se već piše.
Možda ću i da napravim profil svog bloga na Instagramu,nikad se ne zna,ali ukoliko otvorim javiću vam!
I hvala svima koji su me dosada pratili,a nadam se sa će i dalje!Hvala vam puno ljudiii.Love you!!!

-I već jednom da pređemo na temu posta:


-Prvo moram da se izvinim Željani koja me je nominovala za ovaj Tag,a takođe i za Summer Tag.Nisam stigla da objavim ovo rano ujutru! Izvini Željanice,stvarno mi je sorry.Nadam se da mi opraštaš!!!


*A sada...Pitaanja:

1)Spavaš li sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim?

-Pa kako kad,ali skoro uvek sa zatvorenim.

2)Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?

-Nijedno ni drugo.

3)Da li ti se sviđaju post-its?

-Ja ni neznam šta je ovo,tako da neću odgovoriti na pitanje.

4)Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?

-Ne,nikaaada.

5)Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili od roja pčela?

-Pravo da vam kažem ni od jednog ni od drugog.hahaha:O

6)Da li imaš pegice?

-Nemam.

7)Da li se uvek smeješ na fotografijama?

-Pa, kako kad ,zavisi.

8)Da li si nekada brojila svoje korake?

-Narvno,mada u poslednje vreme ne radim to često.

9)Da li igraš kada nema muzike?

-Of coursee,skoro svaki dan.

10)Da li grickaš olovke?

-Naravnoo da da,ali samo kada sam u školi.

11)Koja je tvoja pesma nedelje?

-Pa nemam neku određenu,ali neka bude Payphone od Maroon 5!

12)Koje je veličine tvoj krevet?

-Pa sad stvarno ne znam,mogu samo da nagađam.

13)Da li je dobro kada muškarci nose roze?

-Pa naravno da jeste!!!,ali ja baš i ne volim kada oni nose roze.

14)Gledaš li crtane filmove?

-Yees.

15)Da li si bila na scout?

-Neznam šta je ovo tako da ne odgovaram na pitanje.

16)Najbolji doručak?

-Ćevapiii,jeaa.Ja sam inače mesožder.Haha.

17)Kada obično ideš na spavanje?

-Oko 24:00 h.

18)Kada si bila mala u šta si se maskirala za noć veštica)

-Kod nas u Sribiji nema toga,ali kada bi imali onda bi se prerušila u Drakulu.Buuuaahahaha.

19)Šta si u kineskom horoskopu?

-Zmijaa.

20)Gledaš li telenovele?

-Naravno,svaki dan.

21)Da li si koristila oružje?

-Nikad,ne daj Bože!

22)Prvi koncert?

-Pa too je......prošle godine.

23)Da li pevaš pod tušem?

-Kako kad.

24)Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?

-Pa htela sam da budem pevačica, odnosno to želim i sada,ali će to verovatno ostati neostvarena želja. :'(

25)Da li veruješ u duhove?

-Naravno da ne.
26)Nosiš li patofne?

-Nekada,sada ne.

27)Da li si nekada plakala od sreće?

-Naravno da jesam.

28)Da li si zaljubljena?

-Nažalost nisam.

29)Čaj ili kafa?

-Čaaaj,kafu ne podnosim.

30)Da li možeš izdržati da ne dišeš,a da ne zatvoriš nos?

-Nikada to nisam probala,tako da neznam.

***I finaly,gotov postić***



---See you i nadam se da vam se svideo post---

18 коментара:

  1. Odličan tag :) Čestitam ti na polu godišnjići blogovanja :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Uh, zar je vec toliko proslo od kada smo ti i ja otvorile svoje blogove? Kao da je juce bilo! Nemoj da pomisljas da si losa blogerka, zato sto za to zaista nema razloga. Tvoj blog je dobar i vremenom ce samo napredovati, nikako nazadovati.
    Tag je sjajn, odlicna pitanja i odgovori.♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah jeste,bas toliko vremena!
      Hvala ti puno Marso,bas si me ohrabrila,bas ti hvala!!!!!

      Избриши
  3. I ja obozavam cevape haha <3
    Super post :)
    Ako zelis pogledaj moj novi post na blogu <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/2015/08/najava-za-q.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan TAG.. I ja sam obećala sebi da ću ga uraditi čim prije stignem. ♥

    Novi post ------------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Heheheh,zanimljivi odgovori! Nema veze.Oprastam(xD)...

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, odlican. Problem je u tome jer neznam gde da ti se uclanim...... :(

    ОдговориИзбриши
  7. Cestitam ti na pola godine bloga :)
    Nemoj mislit da si losa blogerka :)
    Vremenom ce tvoj blog porasti :)
    Svatko je poceo prvim postom i prvim pregledom, tako da, samo hrabro :)
    Ja imam blog jako kratko, i jako zelim da nesto postignem sa njim. A svaki lijepi komentar i pohvala, daje mi samopuzdanja. Tako i ti smatraj :)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,hvala Marijana.
      Da znas kako si me obradovala ovim komentarom,bas ti hvala na lepim recima.

      Избриши
  8. Very nice tag! :)
    Visit my blog http://blackdrawinglifestyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Tek sad provaljujem da nisam komentarisala ovaj post.... haaha sjajan post... Mislim opste je poznato da obozavam tagove... pozz <3

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши