понедељак, 10. август 2015.

-Funny question Tag+2Favorite blog's and youtubers

Heej drage moje! Kako ste mi danas?
-Ovo je 2in1 post.
Prvo ću uraditi Funny question Tag koji sam videla na blogu My Opinion,a onda i 2Favorite blog's and youtubers.

Enjoy!


1)Kada je tvoj rođendan?
- 03.05

2)Tri omiljene boje?
-Roza,bela i ljubičasta.

3)Tri omiljena citata?

-Ljudi se iznenade kada se ti počneš ponašati onako kako se oni ponašaju prema tebi.

-U kamenu ništa ljudsko,u ljudima sve kameno.

-Budi uporan i želja će ti se ispuniti.

4)Da li si zavisnik od youtube-a?
-Pa baš i nisam,ali svaki dan moram da odgledam bar po jedan video.

5)Omiljene emisije na youtube-u ili TV-u?
-Na TV-u mi je omiljena emisija "Razgibavanje" sa Darkom i Markom.

6)Tri kvaliteta koja ceniš kod najbolje drugarice?

-Veselost,iskrenost i poštenost.

7)Da li voliš svoje ime?
-Yees.

8)Ako bi mogla sama da izabereš svoje ime,koje bi to bilo?

-Ja volim svoje ime JELENA puno,puno!
Ali kada bi mogla da biram to bi bila imena:Milica,Marija,Marina,Maja,Jana,
Klara,Aleksandra,Ana,Tea itd...

9)Koji je tvoj neostvareni san?
-Pa to je da imam svog sopstvenog konja i štalu za njega.

10)Da li se šminkaš?

-Ne,uopšte ne.Prirodna lepota je najlepša!

11)Ako bi mogla da napišeš knjigu,o čemu bi bila i kako bi se zvala?

-Napisal bih knjigu o zabranjenoj ljubavi i knjiga bi se zvala "Kula".

12)Šta te odmah rasplače?

-Pa svašta!Haha.

13)Šta te čini besnom?
-Opet svašta!Hahah.

14)Šta te čini srećnom?
-Kada mi mama ili tata kupe neki slatkiš ili neku stvarčicu.Haha

15) 3 Omiljene poslastice?
-Čokolada,sladoled i jagode.

16)Tri omiljena jela?
-Jaja,ćevapi i kulen.

17)Tri omiljena pića?

-Topla čokolada,limunada i sok od jabuke.

18)Kaži nešto o sebi?

-Volim d@ pevam.

19)Kaži 10 stvari o tebi?
-Treniram Karate i Ples.
-Imam jednog psa i sedam mački.
-Volim da plešem.
-Volim da pevam.
-Znam da plivam.
-Znam da ronim.
-Kada sam u školi,kažem da je nevolim,a kada sam na raspustu onda bi što pre da se vratim u školu.
-Lepo crtam.
-Volim da jedem slatkiše.
-Volim da jedem meso.

20)Tri zabavne stvari koje voliš da radiš?

-Volim da pevam,da gledam serije i da čitam postove.

***That's it for this Tag***

A sada druga tema ovog posta:

-Prvo ću o jutjuberkama,a onda o blogovima.

1)Bethany Mota

-Ona je po meni neprevaziđena i prelepa.
Videi su joj kvalitetni i redovno ih postavlja i što je još važnije veoma su zanimljvi i "šareni".
Uvek je prelepo našminkana,ima prelepu frizuru i outfit u svakom videu.
She is a Queen!!!

2)Jana Dačović

-Sad će neki reći klasika,jer skoro svaka blogerka u ovakvom postu stavlja Bethany i Janu,ali ja ih zbog toga ne stavljam ovde,nego zbog toga zato što mi se stvarno sviđaju.
Jana je isto kao i Bethany redovna sa videima,samo što su kod Bethany viedi mnogo kvalitetniji,jer je ona više godina u svetu jutjuba i profesionalac je u svom poslu,a nisu ni Janini videi loši i oni su dosta kvalitetni.
Uvek je nasmejana i veoma je harizmatična.
Nikoga ne kopira,uvek na svoj način govori i uređuje videe.
She is a Queen!

-A sada da pređemo na omiljene blogove!




-Nisam mogla da se odlučim koji blog da stavim na prvo mesto,pa sam ih stavila zajedno.
Obe blogerke i Marijana sa In My Heart i Milica sa Style On First Place uvek imaju jedistvene ideje i uvek pišu na svoj način.
Prvo ću govoriti o Milici i njenom blogu
Ona je jedna jako draga osoba i od prvog  komentara na mom blogu,ja pratim i njen blog i redovno čitam sve njene postove.Prvih mesec dana od kada sam otvorila svoj blog i pratim nju,moram da vam kažem da joj nisam verovala kao ni ostalima.Ali sam se uverila da je ova "Blogerska Zemlja" najlepše mesto na svetu i da je Milica jako dobra i prijatna osoba,samo mi nešto nije jasno i pomalo sam ljuta.U poslednjih par nedelja Milica mi ne ostavlja komentare u postu i to me rastužuje,jer ja volim da čujem i njeno mišljenje,jer je jako dobra i uspešna blogerka.To neostavljanje komentara pripisujem njenoj zauzetosti pošto će ona sad da krene u srednju školu i verovatno je jako izbuđena oko toga.Mico želim ti svu sreću u blogovanju i u srednjoj školi.-Love you-
!!!Big kiss for you!!!

-A sada o Marijani i njenom blogu:

-Kao prvo da kažem za one koji neznaju,Marijana i ja idemo u isto odeljenje tako da je dosta dobro poznajem i nisam izabrala njen blog samo zbog toga,već zato što je njen blog nekako unique.
I ideje za postove i stil pisanja su wow!
Ponekad ima slične teme kao i svi ostali blogeri,ali ona piše na svoj način.
I pozadina njenog bloga i raspored gadžeta mi se baš,baš sviđa.Sve pohvale za Marijanu.
!!!Big kiss for you!!!

***See you in next post***

Posetite:My Opinion



20 коментара:

  1. I ja jako volim Micin blog i verovatno ne stiže da ti piše komentare tako redovno, ali sigurna sam da čita postove koje izbacuješ. :) Ja sam rođena 5.3., a ti 3.5. hehe. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš odličan post, jako mi se sviđaju oba bloga <3

    Novi post o putovanjima: http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/travel-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan tag kao i celokupan post :)
    Tvoj mejl?
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja čitam Milicin blog..A i Marijanin ponekad :).I meni je Jana omiljena youtube-rka (pored Ruze Rupic,Andree Stojanovic,Ite G. i Marije Zezelj).Super post!! :)

    oneloveonestyle.blogspot.com ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post,jedva sam čekala da čujem tvoje odgovore za ovaj tag. :)
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar post.Tag je super a i blogovi koje si stavila na prvo mesto.Mada Milicu pratim mnogo duže i ona je odlična blogerka

    #novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  8. Ja Bethany pratim, no nije mi nista posebno.
    A Jana mi je tako slatka, tako je obozavam !
    Pogledat cu i ove blogove :)
    Super si :D

    Pogledaj moj blog :D <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa dobro to je tvoje mišljenje,a Jana jestr stvarno slatka!
      Hvala puno i hoću!!!

      Избриши
  9. Divan post Jeco. Ja takođe jako volim Bethany i Janu, kao i Milicu. ♥

    Pogledaj moj blog -------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. ja takodje volim bethoni pogledala sam ovaj njen school video i mnogo mi se dopada kako je ukrasila svesku, da sam i ja dobila ideje za moju :))
    4Molim te lajkuj moju novu fejs stranicu

    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam gledala taj video,takođe mi se svideo.
      Rado bih se učlanila na tvoju fejs stranicu,ali nažalost nemam fejs.

      Избриши