петак, 7. август 2015.

♡Special post♡

Hej hej drage moje,evo i mene kao što sam obećala sa mojim specijalnim postom za polu-godišnjicu!
Nadam se da vam ova vrućina nesmeta,meni malo smeta ali "borim" se nekako.
-Uskoro krećemo u školu i ja sam u neku ruku uzbuđena pošto mi je već dosadio raspust,a sa druge strane i nisam pošto sam sad osmi razred i moram duplo više da učim,ali dobro što se mora nije teško!
U školu se mora ići ne zbog drugih,nego prvenstveno zbog sebe da bi naučili nešto novo i da ne bi ostali neinformisani i "zatupljeni".

-Da se ovaj post ne bi pretvorio u neki školski ja moram da počnem:

-Pokazaću vam jedan kutak svoje sobe i svoju obuću.
Ovo je možda malo neobićan post,ali mi se baš zato i sviđa.
Iiii krećemooo:

1)
Ovo je "slađi" kutak u mojoj sobi gde se nalazi ova kesa sa smajlijem u kojoj se nalaze moje slušalice,onda ovaj B.U set u kome se nalazi dezadorans i gel za tuširanje,mala srce-kutijica u kojoj se nalaze moje minđuše,onda jedna velika srce-kutija u kojoj se nalaze moje gumice za kosu,šnalice,narukvice i ovi miševi-bojice i na kraju ovi Multivita podmetači.
Zar ovo nije preslatko,meni baš jeste!
-A sada možete sve ovo da vidite u većem izdanju:

-Ovo je B.U set koji mi je za 14. rođendan poklonila drugarica,verovatno je svi znate to je Marijana sa bloga In My Heart.
Ja sam baš bila oduševljena kada sam videla ovaj set,toliko lepo pakovanje i dizajn ovih "bočica",baš je lepo.Mnogo mi se sviđa.


-Kao što možete da vidite ovo je Multivita podmetač za čaše i takođe je jako lepo dizajniran i može da služi kao ukras.



-E ovo je meni baš simpatično,prelepa srcolika kutija,takođe prelepo dizajnirana i veoma šarena.Ovu kutiju mi je poklonio moj stric iz Crne Gore.Kao što možete da vidite ovde ima puno sitnica i neke se čak ni nevide,a ovi miševi na poklopcu su ustvari bojice i ja sam se oduševila kada sam videla ovo.




-I ovo je takođe prelepo.I da vam ne objašnjavam šta se nalazi na slici,pošto niste glupe.Ovaj sat se takođe nalazi u ovoj srcolikoj kutijici.I sve mi je ovde neodoljivo.

2)

-Ovo se nalazi na sredini mog stola i ovo cveće od papira i slamčica je pravila moja mama i ovo je meni prrepreprelepo.

3)


-Ovo je desna strana mog stola i ove dve slike ćete sada videti u većem izdanju.


-Ovo na slici sam ja u kimonu kada sam imala žuti pojas,inače sada sam crveni.
I moja prva medalja sa mog prvog takmičenja.Kako sam ponosna,moja bronzana medalja!!!!!Yesss.


-Ovo mi budi lepa sećanja.Ovo je razglednica iz Divčibara kada sam u četvrtom razredu bila sa odeljenjem na ekskurziji. 
Jako lepo mesto i bogato zelenilom,ima prelepe drvene kućice,crkvu,mostić,poljane itd.itd...
Svima preporučujem da idu na odmor ovde,stvarno je lepo.


-E ovo se nalazi u fijoci mog stola(nisam uslikala fijoku stola,mada vas fijoka ne bi ni zanimala.Zar ne?).
Ove tri braon diplome su sa polaganja,a ova plava je sa takmičenja.
Inače polaganje je jako skupo oko 3,000 dinara i ne znam zašto je to tako, ali je to verovatno zbog komisije koja sedi i gleda polaganje,a takmičenje je oko 1,000 ili 1,500 dinara.

4)

-A sada stvari koje se nalaze na mojoj polici:


  -Ovo je logično kao što vidite na slici, kesa.Kako sam pametna.U ovoj kesi imam sve i svašta,a u narednim slikama ćete videti šta se to nalazi u ovoj kesi.


-Ovde se nalazi flajer plesne škole "Beogradski Igrački Centar,moja članska karta(trenirala sam i ples oko 3-4 meseca) i karta za jednu božićnu predstavu.


-Ovo su Vogue naočare i zaista izgledaju prelepo i elegantno, ali jedina mana im je što mnogo stežu kod ušiju,ali to je valjda zato što ja nisam navikla da nosim naočare.


-Ove knjige se ne nalaze u ovoj kesi,kao što se ne nalazi ni meda sa sledeće slike.
Nema baš puno knjiga na ovoj mojoj polici,ne znam zašto haha.Od svih ovih knjiga pročitala sam samo ovu zelenu knjigu koja se zove "Zvezda" i napisao ju je Džeri Spineli,ova knjiga je inače od mog brata i dobio ju je za odličan uspeh u četvrtom razredu.A ovu plavu knjigu "Đačko Srce" od Desanke Maksimović sam dobila ja za takođe odličan uspeh na kraju četvrtog razreda.

-Ovaj meda je sa moje prve ekskurzije u prvom razredu u Kušićima i star je oko 7 godina.Nije ni izbledeo,ni ništa.Uvek ću  ga čuvati i podsećaće me na moju prvu ekskurziju. 


-Ovo su školjke iz Crne Gore koje sam ja sakupila(donja slika),a ovu na gornjoj slici mi je poklonila sestra od tetke.Meni su prelepe školjke,pogotovo ove male.


-Sa desne strane se nalazi sat koji sam dobila za neznam koji rođendan,ali je baš lep i elegantan. 
A ovu prelepu čašu sam kupila negde kod tetke u selu i baš mi se sviđa što je ovako rozikasto-providna i što ima ovu nalepnicu na kojoj piše "Beauty".I ako možete da primetite u ovoj čaši se nalaze dve džinovske olovke sa rozom gumicom za brisanje na vrhu.


-Moj Tweety satić sa košarkom loptom.E ovo je slatkoća!!!!
Tweeet.



-Knjiga 1000 zašto hiljadu zato.U ovoj knjizi ima sve o svemu što želite da znate.Zatim rusko-srpski rečnik i gramatika ruskog jezika.



-I sada još slika,ali ovoga puta moje obuće:








-To je to što se tiče obuće,a sada prelazimo na ljubimce:


-Moj mačak Ćira koga imam oko 2 godine.
Strašno je lenj i baš je lukav.


-I moj predobri i ljuborni pas Flekica koga imam više od 5 godina.

!!!Zar nisu slatki!!!


*That's it for this post*

-Posetite blogove  My Opinion i  Željana's World

*I izvinite što sam ovako kasno objavila post.*

14 коментара:

  1. BAs zanimljiv post,koji je krajnje neobican...Svidja mi se tvoja soba,bar ono sto sam videla iz delova,kao i sve te kutijice i stvarcice...
    Novi post kod mene perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Bas mi se svidja tvoj sto.Preslatka si.Ne razumem se u pojase haha tako da necu nista oko toga..Nemoj se previse uzbudjivati oko skole jer je vaznije sta znamo o zivotu a skola je samo mali delic u slagalici zivot.Psić ti je presladak a i mackica :)Sve patike su ti preslatke :) ♥

    oneloveonestyle blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajn post! Znaci muka mi je kad mi neko dodje:,, Jao jos malo pa skola!'' pa ne moras me jos ti podsecati ionako bih da prespavam taj osmi....

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Vrlo interesantan post :) Neobičan rekla bih :)
    Novi post : http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljiv post! Super obuća, sviđaju mi se gotovo sve tenisice. Uvi Multivita podmetači su super i odlično si ih iskoristila. Sviđa mi se!

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Veruj mi neces morati da ucis u osmom razredu kao u prethodnim. Gradivo je mnogo lakse, pogotpvo biologija, a vec u drugom polugodistu svaki normalan nastavnik ce pokazati razumevanje i gledati kroz prste. Samk je bitno da ides na pripreme redovno. Zavidim ti kako uspes da ne otvoris nesto, mislim na BU set. I da ljubimci su ti preslatki. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao sad mi je laknulo,jer mi sve više blogerki govori da je osmi razred lak.
      Hvala ti puno Jo Va Na.

      P.S. ja sam ovaj B.U set već otvarala.

      Избриши
  7. Baš zanimljiv post.☺
    Sve je preslatko.
    Novi post: milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши