среда, 24. јун 2015.

-Summer Look-

Evo mene sa još jednim postom!!!Pa kako ste mi! Ovakav post sam već nekoliko puta radila,ali sam želela još jednom da ga uradim,jer je leto pred nama i treba se zabaviti sa kombinacijama.-Outfite sam pravila preko Polyvor-a i na tu ideju sam došla kada sam videla post od Milice sa bloga Style On First Place,nisam ni znala za ovaj Polyvore dok nisam kod nje to videla i mogu vam reći da je sjajan za pravljenje outfita!! -I da počnemo: 1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
***I Love You*** -Posetite: -styleonfirstplace.blogspot.com -marsylylife.blogspot.com -milicaandandjela.blogspot.com -mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com

14 коментара:

  1. Kako divne kombinacije!Bas si se potrudila da napravis ove slike :)

    Novi post ----> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svi outfiti su slatkii ^^ Najvise mi se svidja outfit 17, jer imam takav fazon oblacenja. Interesantan i zanimljiv blog :*

    ОдговориИзбриши
  3. Hwala puno i ja takodje volim 17. ali nije bas u mom stilu.

    ОдговориИзбриши
  4. Sve kombinacije su preslatke!Nikada se ne bih mogla odlučiti za samo jednu.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Najvise mi se svidjaju 5. i 6. kombinacija. Bas su nekako letnje i leprsave. Sjajane su i ostale!♥

    ОдговориИзбриши
  6. Outfiti su super, vidim da uživaš u pravljenju. ^_^
    Bilo bi samo malčice bolje da su slike veće, inače je sve super. :)

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Outfiti su ti preslatki :) Evo ti moj Polyvore pa me zaprati pa cu i ja tebe :)
    http://tijana-djekic.polyvore.com/

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post.:)) Pogledajte i zapratite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши