четвртак, 25. јун 2015.

#Smile-kampanja balkanskih blogova



-Ovo je kampanja koju su pokrenule:Tea sa
justbewhoyouwantbe.blogspot.com i Ivana sa unique-girls-ivana.blogspot.com.

-Moto ove kampanje je "Fake smile is not valid",u prevodu lažni osmeh ne vredi.
-Ja sam za ovu kampanju saznala preko bloga Style On First Place i onda sam odlučila i ja da se pridružim.
-Cilj kampanje je da se ljudi(deca,žene...)što više smeju,da se raduju,jer je osmeh nešto najvrednije što ljudi imaju,a ko se smeje on je stalno srećan i zadovoljan.
-Da bi se priključio/la moraš spomenuti Tein i Ivanin blog i napisati šta ti misliš o osmehu i šta ono za tebe predstavlja,kao i da postaviš sliku na početku ovog posta!
-Ja ovu kampanju u potpunosti podržavam i čestitam Tei i Ivani što su se ovoga setile!
-Ja ću sada umesto nekog sastava o osmehu,napisati jednu pesmu koju sam ja negde videla i sa mojim tatom je malo izmenila.

             "OSMEH"

-Jedan osmeh ne košta ništa,a tako puno daje,
 čini bogatim one koji ga primaju,a ne osiromašuje
 one koji ga daju.

 Traje samo jedan časak,a sećanje na njega ostaje
 večno,
 Niko nije toliko bogat da bi ga se lišio,niko 
 toliko jadan da ga nije dostojan.

 Stvara sreću na kućnom ognjištu,neophodan je 
 u svakom poslu.

 On je očigledan znak prijateljstva,
 Pruža odmor umornima,vraća hrabrost obeshrabrenima.

 Ne možete ga kupiti,pozajmiti,ni oteti.
 To je jedina stvar koja vredi samo u trenutku kada 
 se daje.

 Sretnete li nekog ko je zaboravio da se smeje,
 budite velikodušni,podarite mu svoj osmeh. 

 Jer osmeh je najpotrebniji onome ko ga ne može dati. 
  

-Posetite:

17 коментара:

  1. P.S.ako se slova ne vide,recite pa da promenim boju.

    ОдговориИзбриши
  2. Da li bi mogla da promenis boju slova? Bas sam se namucila da rastumacim.;) Inace, ja obozavam ovu kampanju posto ima jako lep cilj, post je zaista sjajan.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si se pridužila. Ova pjesma je prekrasna. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam jesi li menjala font, ali se ja i dalje mučim da pročitam. Kampanja ima zaista dobar cilj, svaka čast Tei što se doestila ovoga! :)♥
    Počela sam da te pratim, puno pozdrava! xx

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Boja slova me ja malčice omela, ali ideja kampanje je divna. Baš mi se dopada i pesma. ^_^

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je stvarno odlična ideja. Svaka čast. Odličan post.

    http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  7. Oh are you sure dear? I can't see you in my gfc friends list :( Maybe there's a bug...

    ОдговориИзбриши