среда, 18. фебруар 2015.

@Winter fashion@

Drage moje,ako ste u problemu šta da obučete zimi,ja ću vam pomoći! Mlade ste,lepe i zgodne. Možete isprobati svakakve stilove,čak i malo otkačene. Ja sam izabrala nešto što se meni sviđa,a nadam se da će se i vama svideti. Uglavnom je sve skromno,ali poneki komadi odeće ili obuće se izdvajaju pa igledaju kao da ste ugrabili prvo za šta ste se uhvatili. Kao što rekoh,eksperimentišite!!!! Svideće vam se kombinacije,bar se ja tako nadam. Nadam se da će vam pomoći!!!
Uživajte!!!

8 коментара:

  1. Super kombinacije! Malo kratko ali nema veze! :) Najlepša mi je pretposlednja kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala,znam da je kratko ali takav je post,
    nisam znala šta više da napišem.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Najvise mi se dopadaju prva i druga kombinacija! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Post je predobar ♥♥
    Uclanila sam se u tvoji blog,uclani se u moj blog ako ti se dopada
    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma lepi outfiti. Odlican post. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hwala puno Milice!!!!!
      Učlaniću se kod tebe samo nisam stigla.

      Избриши