понедељак, 13. април 2015.

#BATA PANDA#

Drage moje evo me.Konačno!!! Izvinite što sam ovako neredovna sa postovima,trudiću se da ih što češće postavljam. Moram da vam kažem još jednu stvar,pošto mi tastatura na telefonu baguje neću moći lepo da izdvajam rečenice i možda će ponekad biti grešaka u slovima,zato sory. I da pređemo na stvar. Pošto verujem da vas je i sam naslov posta zainteresovao,tako isto verujem da će vam se svideti ovo o čemu pišem. Pisaću vam o torti "BATA PANDA",koju možete praviti za sve prilike i za koju mogu reći da je ukusa kao sladoled i da je veoma osvežavjuća. Sastojci: -Šećer u prahu,300g Mlevenog keksa,Slatka pavlaka,Dve izgnječene banane i Dve izrendane jabuke. Priprema:
-Keks,banane i jabuke promešaj.Zatim dodaj šećer u prahu.
-Smesu oblikuj u poluloptu.
-Umuti slatku pavlaku.Zasladi je po ukusu.
-Premaži oblikovanu Smesu slatkom pavlakom.
-I poslednji korak,ukrasi "BATA PANDU"kao što piše na slici. I to je kraj pravljenja ovog kolača,nadam se da vam se svideo. Možda je post malo mali,ali šta ću takav je kolač.Ako želite napravite ovaj kolač i javite mi kako je ispao. I posetite blog STYLE ON FIRST PLEACE,jer je baš super. Do sledećeg posta:Bon Voyage!!!

13 коментара:

  1. Divan post. Zaista veoma kreativna ideja. Veoma je lako napraviti ovu torticu , a izgleda preslatko. Svaka cast Jelena. ♥

    P.S. Giveaway na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post. Deluje mi jako jednostavno za pravljenje i ukusno♥

    ОдговориИзбриши
  3. Hwala Marso i jeste ukusno i lako za pravljenje,ne treba ti ni pola sata...

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatko izgleda! Verovatno je takvog i ukusa! :D Verovatno ću probati da napravim! :)

    Novi post! :)
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Presladak post. Lepo ti je ispalo, a nije ni tesko. :)

    http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovaj kolac moram da probam da napravim jako je sladak a i nije tezak zato nece mi trebati pomoc mame. ^^

    Pogledaj i komentarisi moj novi post!
    aseninecarolije.blogspot.com

    ОдговориИзбриши